torsdag 18 november 2010

Rastlös

Blev sjukskriven i tisdag pga foglossningen, men efter att läkaren kläckt ur sig att det inte är säkert att försäkringskassan godkänner sjukskrivningen och några timmars forskande på nätet ang utbetalningarna så ringde jag chefen och bad om att slippa. Vi kom överens om att testa oss fram vad som funkar. Dock är jag besviken över att ha hört att han sagt på ett morgonmöte att jag ska stå i kassan... Hmm... Var ju inte direkt vad vi kom överens om. Jaja, kan ju ha varit den enklaste förklaringen för personalen och att det blir som vi sa ändå. Det återstår att se. Ska iaf bli skönt att få jobba, efter 11/2 dag klättrar jag redan på väggarna...

Nu ska jag ta fighten om havandeskapspenning, vet att det kommer kräva endel oxå. Wish me luck!

Ikväll ska jag i allafall få gå på skidfilms premiär, hoppas benet håller.

Tjo!

1 kommentar: