fredag 22 oktober 2010

My white love

I natt har den första snön fallit! Äntligen, det finns inget jag saknat så mycket under mitt år i Kalifornien som snö. My white loooove :)


Idag är det dags för vårt första ultraljud, känner mig smått nervös samtidigt som jag är så sjukt excited så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Nervositeten kommer iaf ifrån oron att de skulle hitta något fel på vårt mirakel... Hoppas verkligen inte dom gör det... Hua! Nu blev jag mer nervös.

Tror folk i min omgivning börjat tycka att det är något fel på mig, hatar, verkligen avskyr när dom kommenterar min mage. Den har precis börjat synas och jag har så sjuk ångest för att bli tjock så du förstår inte. Ja jag vet att en gravid mage inte är tjock men så känner jag, så låt mig få känna det så kommer jag förhoppningsvis över det vääälidigt snart.

Hursom kl 11 går jag från jobbet, och planen är att komma tillbaka efter. Men ser dom något som gör mig orolig så kastar jag nog in handuken för idag... Men jag VILL tillbaka till jobbet.

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar